1977

Początki firmy – Adam Rączyński, Mistrz Rzemiosła Artystycznego w specjalności złotnictwa i jubilerstwa, otwiera swój warsztat

1983

Do Adama Rączyńskiego dołącza brat, Piotr Rączyński, by wspólnie rozwijać firmę




lata 80.

Dynamiczny rozwój produkcji
biżuterii i sprzedaż hurtowa
wielu odbiorcom w kraju i za granicą.




lata 90.

Rozwój sieci salonów firmowych i zaplecza produkcyjnego – bracia koncentrują się na produkcji szlachetnej biżuterii – złotej, z diamentami

1997

Otwarcie pierwszego salonu Apart, urządzonego według ówczesnych, najnowocześniejszych trendów europejskich


2001

Rozpoczyna się współpraca
z najbardziej
renomowanymi
producentami
szwajcarskich
zegarków.

2001

Działają już 24 salony.




2005

W podpoznańskim Suchym Lesie ukończono
budowę nowoczesnej siedziby firmy.
Poprzednie miejsce działalności spółki zostaje w całości
zaadaptowane na potrzeby produkcji.




2006

Dynamiczny rozwój zaplecza projektowego i produkcyjnego, inwestycje w najnowsze technologie. Pierwsza spektakularna nagroda Marqa (obecnie Polska Marka) 2006 według „Rzeczpospolitej”.

2007

Ambasadorką diamentów Apart zostaje Aneta Kręglicka, Miss Świata (do roku 2011)




2009

Pokaz Diamentowa Noc Luksusu uhonorowany
prestiżowym tytułem Wydarzenie Roku przez
miesięcznik „Twój Styl”, Apart po raz trzeci
Najmocniejszą Polską Marką wg magazynu
„Rzeczpospolita”, liczba salonów przekracza
magiczną liczbę 150.




2010

Nawiązanie współpracy z ikoną mody Anją Rubik, najlepszą polską top modelką, w 2012 roku zaliczoną przez Models.com do elitarnego grona Industry Icons

2011

Uroczysta inauguracja nowej kampanii diamentowej – Diamant Mon Amour – z Anją Rubik i Sashą Knezevicem.


2012

Apart otrzymuje wyłączne pozwolenie na wykorzystanie zastrzeżonych znaków
UEFA EURO 2012™ w biżuterii

2013

Perłowy, trzydziesty jubileusz współpracy braci Rączyńskich. Nowa kampania Pearl Anniversary promująca kolekcję biżuterii Apart z perłami.




2013

Wprowadzenie na rynek
szwajcarskiej marki zegarkowej
Albert Riele




2015

Premiera licencjonowanej kolekcji biżuterii wykorzystującej motywy i postaci z filmów Disneya oraz Star Wars

2016

Rewitalizacja sieci sprzedaży i dostosowanie jej do nowych standardów





2017

40 lat Apart. Jubileuszowa kampania zrealizowana
we Włoszech z udziałem 4 gwiazd, wśród nich
po raz pierwszy Kasia Smutniak
(współpraca do sierpnia 2018)






2017

Rozbudowa nowoczesnej
siedziby zakończona.