Black Week w Apart - często zadawane pytania


Regulamin Black Week sklep apart.pl – kliknij, by przeczytać

Regulamin Black Week salony – kliknij, by przeczytać


Rabat obejmie wówczas wyłącznie drugi, tańszy produkt.
Rabat wynosi 80% dla najtańszego produktu w zamówieniu o liczbie produktów w cenie regularnej wynoszącej 4 lub więcej. By zmaksymalizować korzyści z Promocji, polecamy, by w jednym zamówieniu były 4 produkty w cenie regularnej. Z Promocji można korzystać wielokrotnie. Produkty przecenione nie są objęte mechanizmem Promocji.
W przypadku chęci zakupu 10 produktów w cenie regularnej, polecamy złożyć dwa zamówienia na 4 produkty i jedno zamówienie na 2 produkty. Dobór produktów w poszczególnych zamówieniach należy do Klienta.
80% dla jednej ze sztuk w zamówieniu. Polecamy złożyć dwa zamówienia: pierwsze na 4 sztuki, z rabatem 80% na jedną z nich, drugie na jedną sztukę, z rabatem 10%.
Nie, ponieważ produkty przecenione nie są objęte mechanizmem Promocji.
Nie, ponieważ produkty przecenione nie są objęte mechanizmem Promocji.
Tak, promocja Black Week obejmuje wyłącznie produkty w cenach regularnych.
Rabat dotyczy wyłącznie obrączek srebrnych, gdyż tylko one są obecnie w ofercie w cenie regularnej.
W przypadku 4 produktów w cenach regularnych, tylko do jednego najtańszego z nich zostanie naliczony rabat 80%.
Rabat nalicza się i jest widoczny w koszyku.
Koszyk automatycznie obliczy, który rabat jest korzystniejszy, i takiego rabatu udzieli.
Tak, Promocja Black Week dotyczy wszystkich produktów w cenach regularnych.
Tak.
Tak, można dokonać zwrotu całego zamówienia lub części produktów zakupionych w sklepie internetowym, jednak w tym przypadku rabat zostanie ponownie przeliczony i uwzględniony przy rozliczeniu.
Nie, wprowadzenie kuponu/kodu rabatowego wyłącza mechanizm Promocji.
Tak.
Tak, o ile zamówienie zostanie złożone w dniach 23-30 listopada 2020.