Nagrody

Dynamiczny rozwój firmy Apart i zdobycie pozycji lidera rynku jubilerskiego w Polsce zaowocowało wieloma nagrodami i wyróżnieniami, które marka otrzymała w ostatnich latach. Przedstawiamy najważniejsze z nich.

Orly Tygodnika „Wprost” 2016

Nagroda tygodnika „Wprost” dla tych podmiotów w danym regionie, które wykazują się szczególnym wkładem w rozwój gospodarczy - zarówno lokalny, jak i krajowy. Tygodnik „Wprost” przyznaje nagrody nie tylko na podstawie spektakularnych działań, lecz również uwzględniając codzienne, małe decyzje, często niewidoczne, które razem dają szlachetny obraz konsekwencji i wytrwałości.

European Trusted Brands Kryształ 2010, 2011, 2012, Złoto 2012, 2013

European Trusted Brands, czyli europejskie marki godne zaufania, to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez „Reader’s Digest”. Marka Apart została wyróżniona Kryształowym Godłem, które przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według 4 kryteriów: jakości, silnego wizerunku, zrozumienia potrzeb klienta i odpowiedzialności społecznej. Złote Godło to natomiast nagroda specjalna spontanicznie przyznawana przez Internautów. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands pozwala na zgłębianie charakterystyki typowego Europejczyka oraz poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.

Mistrz Handlu i Usług 2009

Mistrz Handlu i Usług to plebiscyt organizowany przez MasterCard. Celem badania jest wyłonienie najlepszych sieci punktów handlowo-usługowych w Polsce. Firma Apart zwyciężyła w bardzo szerokiej kategorii „Mój sklep odzieżowy, obuwniczy, z akcesoriami i dodatkami”. To kolejna już nagroda dla naszej firmy, którą przyznali Klienci – a z tej racji zaliczamy ją do najważniejszych. Badania zrealizowane przez Pentor Research International składały się z 4 etapów: najpierw uczestnicy deklarowali jakie punkty handlowo-usługowe odwiedzali w ostatnim okresie, potem ogólnie oceniano odwiedzane sklepy, następnie określano który z punktów był najlepszy w określonych wymiarach, a w końcowym etapie należało wybrać ulubiony punkt niezależnie od kategorii. Salony Apart okazały się cenione przede wszystkim za najlepszą obsługę, wyższy niż u konkurentów poziom dobrej informacji o sieci skierowanej do konsumentów oraz dobrą lokalizację i dojazd. Salony Apart według badania cieszyły się największą odwiedzalnością w kategorii sklepów z biżuterią i dodatkami.

Jakość Obsługi 2008, 2009, 2010, 2012

Jak podają organizatorzy, misją programu „Jakość Obsługi” jest stały monitoring jakości obsługi w Polsce, by dostosować proces obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Badana jest jakość obsługi oczami klientów poszczególnych firm i instytucji. Każdy konsument po przejściu przez proces rejestracji na stronie www.jakoscobslugi.pl może zgłosić własną obserwację, związaną z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży, a jego ocena wpłynie na wyniki Programu. Firma Apart otrzymała I miejsce w programie Jakość Obsługi za rok 2008 i 2009. Nagroda jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ Apart od wielu lat przykłada wielką wagę do zachowania najwyższych standardów obsługi klientów w swoich salonach jubilerskich.

Najmocniejsza Polska Marka 2006, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016

Prestiżowa statuetka wraz z tytułem Najmocniejszej Polskiej Marki już pięć razy trafiła w ręce Apart. „Rzeczpospolita” uhonorowała nas I miejscem w kategorii najsilniejszych marek niespożywczych na podstawie skomplikowanych badań konsumenckich. Ranking jest sporządzany na podstawie badań konsumentów, przeprowadzanych przez renomowane firmy. „Moc to najważniejszy parametr marek ocenianych w rankingu. W przeciwieństwie do zestawienia najbardziej wartościowych marek, w rankingu mocy wielkość firmy nie ma znaczenia – tu liczy się jakość" – Marcin Anklewicz, „Rzeczpospolita”.

Amber Partner Award 2008

W 2008 roku Stowarzyszenie Gdańskie Centrum Bursztynu po raz 4 zorganizowało konkurs Amber Partner Award, a nagroda przypadła firmie Apart! Wyróżnienie ta niezwykle nas ucieszyło i przyniosło wielką satysfakcję. Jesteśmy dumni, że spotkaliśmy się z uznaniem za rzetelność, uczciwość i terminowość w kontaktach między partnerami gospodarczymi w branży jubilerskiej. Oprócz propagowania zasad etyki w kontaktach biznesowych, ideą towarzyszącą organizatorom jest też integracja środowiska związanego z handlem bursztynem. Biżuteria z bursztynem zajmuje bardzo istotne miejsce w ofercie Apart.

PremiumBrand 2008

Nagroda dla Apart w niezależnym rankingu reputacji marek.

Apart został nagrodzony tytułem Marka Wysokiej Reputacji w kategorii otwartej tegorocznego niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce – Premium Brand. Ranking oceniał reputację marek funkcjonujących na polskim rynku. Ocenie podlega 6 wymiarów: zaufanie, referencje, atmosfera medialna, firma jako pracodawca, społeczn zaangażowanie i partnerstwo biznesowe.

Superbrands 2008, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015/2016, 2016/2017 Created in Poland 2013, 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017

Superbrands to nagroda środowiska mediów, reklamy i marketingu. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 80 krajach, po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Apart już pięć razy znalazł się w tym gronie. Na końcowy rezultat składają się głosy niezależnej Rady Marek oraz wyniki badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator.
Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. Marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez Radę Marek, ale także z wykorzystaniem głosu konsumentów. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu zwanego „Biblią brandingu” i uroczysta Gala Finałowa podczas której wręczane są statuetki Superbrands – symbole sukcesu marki.

Joy Trendy 2012, 2013

Magazyn „Joy” rozdaje statuetki dla produktów, które zdaniem czytelniczek i jurorek są najbardziej trendy w danym sezonie.

Doskonałość Mody 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016

Jury, w skład którego wchodzą osobistości świata mody i mediów, co rok podejmuje się trudnego wyzwania rozstrzygnięcia prestiżowego konkursu Doskonałość Mody „Twojego Stylu”. Przyznawane są wyróżnienia dla najciekawszych elementów modnego stroju.

Dobra Firma 2007

Jest to wyróżnienie dziennika „Rzeczpospolita”. Spośród listy 2000 najlepszych i najprężniejszych polskich przedsiębiorstw kapituła, w skład której wchodzą przede wszystkim autorytety z dziedziny ekonomii, wyłoniła 20 Dobrych Firm, czyli takich, które rozwijały się nie tylko dynamicznie, ale i efektywnie. To firmy o „najzdrowszych” wskaźnikach ekonomicznch, o dużej dynamice sprzedaży i potencjale do rozwoju. To przedsiębiorstwa, które doskonały rozwój zawdzięczają nie tylko dobrej rynkowej koniunkturze, ale przede wszystkim sobie.

Gazela Biznesu 2004

Jest to nagroda dziennika „Puls Biznesu” dla najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw.

Modne Miejsce 2007

Co roku magazyn „Modne Miejsce” wyłania najciekawsze miejsca w Polsce. W 2007 roku jury oceniło salon Apart Exclusive Złote Tarasy jako najmodniejszy salon mody w Polsce.

Diamenty Forbesa

Przez prestiżowe pismo Forbes Apart został wyróżniony Diamentem w kategorii firm o przychodach powyżej 250 mln PLN, a także e-diamentem za najlepszą firmową stronę internetową w 2011 roku. Otrzymaliśmy również trzecią nagrodę Regional Forbes CSR Awards w roku 2010.