Statuetka Superbrands ponownie dla Apart!

Statuetka Superbrands ponownie dla Apart!

2020-09-09

Za nami XIV edycja konkursu Superbrands, którego laureaci są wyłaniani w wyniku największego w Polsce badania konsumenckiego, oceniającego siłę i wizerunek marek. Apart dołączył do swojej kolekcji kolejnego już „Oscara marketingu” - statuetkę Superbrands 2020.

Laureaci nagrody wybierani są na podstawie badania wśród ponad 10 tysięcy konsumentów, oceniających blisko 2 tysiące marek. Proces certyfikacji wspiera grono specjalistów w dziedzinie marketingu, strategii, PR, reklamy i brandingu, skupionych w Radzie Marek Superbrands. Ze względu na skalę prowadzonych badań, ta nagroda jest niezwykle cenna, a to już 11 laur dla najsilniejszej marki na polskim rynku dla Apart!

Statuetki oraz specjalne albumy odebrali przedstawiciele wyróżnionych firm podczas uroczystej XIV Gali Finałowej Superbrands, w tym roku w nieco zmienionej formule w związku z pandemią - nagrano ją w warszawskim studiu telewizyjnym The Tide Events. Wydarzenie poprowadził Maciej Stuhr w towarzystwie Niny Kowalewskiej - Motlik. Obok statuetek dla nagrodzonych marek, przyznano także Nagrodę Honorową Superbrands, a organizacja wyróżnia nią wybitne osobowości, których działalność wpływa pozytywnie na wizerunek Polski poza jej granicami. W tym roku otrzymał ją niezwykły człowiek - Marian Turski. Laudację na cześć laureata wygłosił prof. Dariusz Stola.

Dla obecnych podczas Gali wystąpiła formacja Rodowicz Trio z wokalistką Laurą Godziejewską.