Regulamin Programu Apart Diamond Club
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin Programu Apart Diamond Club (dalej „Regulamin”) określa zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym (dalej „Program ADC”) skierowanym do Klientów autoryzowanych salonów sprzedaży Apart, których aktualna lista dostępna jest na stronie internetowej apart.pl (dalej „Salony Apart”) oraz sklepu internetowego Apart.pl bądź innego sklepu internetowego prowadzonego przez spółkę powiązaną z Organizatorem, dla którego dopuszczono możliwość powiązania z uczestnictwem w Programie ADC (dalej „Sklep Apart.pl”).
- Organizatorem Programu ADC jest Apart sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie przy ul. Stara Droga 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000056437, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 20.040.000 złotych oraz NIP: 7772611871 (dalej „Organizator”).
- Udział w Programie ADC jest dobrowolny.
- Dowodem uczestnictwa w Programie ADC jest wystawiona przez Organizatora karta Programu ADC w formie elektronicznej (dalej zwana „Kartą elektroniczną”), a przypadku: dotychczasowych Uczestników posiadających status Gold Card lub Platinum Card (w tym funkcjonujących pod wcześniejszą nazwą Diamond Card), którzy posiadają wcześniej wydane karty w formie fizycznej (zwana dalej odpowiednio „Kartą fizyczną Gold” lub „Karta fizyczną Platinum”), dodatkowo dowodem uczestnictwa jest karta w formie fizycznej, łącznie zwane „Kartami” oraz osobno „Kartą”, które mogą być wykorzystywane wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przez Regulamin.
- Uczestnictwo w Programie ADC
- Uczestnikiem Programu ADC (dalej „Uczestnik”) może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która łącznie:
- (i) spełnia warunki niniejszego Regulaminu,
- (ii) zaakceptuje treść Regulaminu,
- (iii) przystępując do Programu ADC wyrazi zgody: na otrzymywanie od spółek Grupy Apart (lista spółek znajduje się pod adresem https://www.apart.pl/swiat/informacje/lista-spolek-grupy-apart) informacji marketingowych przekazywanych za pośrednictwem poczty e-mail, SMS/MMS, rozmów telefonicznych lub wiadomości w komunikatorach internetowych oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Spółki Grupy Apart oraz Partnerów Spółek Grupy Apart (lista Partnerów znajduje się pod adresem https://www.apart.pl/swiat/informacje/polityka-prywatnosci/cookies) w tym na udostępnianie danych osobowych tym Partnerom (łącznie dalej zwane „Zgodami Marketingowymi”),
- (iv) dokona zgłoszenia Organizatorowi woli przystąpienia do Programu ADC (dalej „Zgłoszenie”),
- (v) założy konto na Apart.pl (dalej: „Konto”) i/lub w aplikacji mobilnej Apart Diamond Club (dalej: „Aplikacja mobilna ADC”).
- (vi) otrzyma Kartę w formie elektronicznej; dostępną za pośrednictwem Konta i/lub w Aplikacji mobilnej ADC.
- Zgłoszenie następuje poprzez: wypełnienie formularza elektronicznego na stronach internetowych Sklepu Apart.pl lub poprzez wypełnienie danych w Aplikacji mobilnej ADC. Uczestnik ma możliwość dokonania Zgłoszenia w formie elektronicznej w wybranym Salonie Apart korzystając z pomocy pracownika Salonu Apart, który przeprowadzi Uczestnika przez proces dokonywania Zgłoszenia.
- Zgłoszenia rozpatrywane są w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania Zgłoszenia zgodnie z instrukcją dostępną w Sklepie Apart.pl lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej ADC.
- Zgłoszenia, które zawierają nieprawdziwe lub niekompletne dane lub naruszają zasady Regulaminu bądź przepisy prawa, nie stanowią - do czasu usunięcia niezgodności - podstawy do uczestniczenia w Programie ADC.
- Uczestnictwo w Programie ADC, wymaga założenia i posiadania przez cały okres uczestnictwa konta na Apart.pl i/lub w Aplikacji mobilnej Apart Diamond Club, co równoznaczne jest z utworzeniem konta w Sklepie Apart.pl po uprzednim zapoznaniu się i zaakceptowaniu regulaminu Sklepu Apart.pl dostępnego na stronie internetowej pod adresem: https://www.apart.pl/swiat/zakupy-online/regulamin lub w Aplikacji mobilnej ADC na zasadach wskazanych w regulaminie Aplikacji mobilnej ADC, który jest dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.apart.pl/swiat/app/regulamin.
- Uczestnik na Koncie i/lub w Aplikacji mobilnej ADC posiada możliwość zarządzania Zgodami Marketingowymi.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu Zgłoszenia, Uczestnik otrzymuje dostęp do Konta lub Aplikacji Mobilnej ADC, w zależności od tego, gdzie dokonał Zgłoszenia oraz zostaje mu przydzielona Karta w formie elektronicznej, dostępna dla Uczestnika za pośrednictwem Konta i/lub w Aplikacji mobilnej ADC.
- Korzystanie z Karty fizycznej Gold (w tym również pod jej wcześniejszą nazwą Diamond Card) lub Platinum, w Sklepie Apart.pl możliwe jest po zarejestrowaniu Karty na www.apart.pl poprzez utworzenie Konta i wpisanie nr Karty fizycznej Gold lub Karty fizycznej Platinum bądź po zainstalowaniu i zalogowaniu się do Aplikacji mobilnej ADC na zasadach wskazanych w regulaminie Aplikacji mobilnej ADC i wpisaniu nr Karty fizycznej Gold lub Karty fizycznej Platinum. W przypadku Kart fizycznych Diamond Card lub Platinum, rejestracja, o której w mowa niniejszym Artykule II pkt 8, możliwa jest po wcześniejszym uzyskaniu przez Uczestnika od Organizatora Kodu PIN. Wniosek o wygenerowanie kodu PIN, Uczestnik zgłasza do Organizatora na adres e-mail adc@apart.pl lub za pośrednictwem infolinii Organizatora na numer tel. dostępny na stronie www.apart.pl w zakładce Kontakt. W przypadku gdy Zgłoszenie spełnia wymogi Regulaminu, wówczas Karta zgłoszona przez Uczestnika staje się Kartą zarejestrowaną, uprawniającą do korzystania z niej w Sklepie Apart.pl.
- Na Koncie rejestrowane są transakcje sprzedaży dokonane przy użyciu Karty, jeżeli została zarejestrowana zgodnie z Regulaminem. Ponadto na Koncie zapisywane są punkty otrzymane przez Uczestnika z tytułu dokonanych zakupów, o których mowa w Artykule IV poniżej (transakcje oraz punkty łącznie zwane są „Historią zakupów”).
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że w Historii zakupów uwzględnione zostają zakupy dokonane również przez osoby, którym Uczestnik udostępnił Kartę na zasadach wskazanych w Artykule III pkt 5.
- Dostęp do Konta i zawartych w nim informacji przysługuje wyłącznie Uczestnikowi i chroniony jest hasłem utworzonym przez Uczestnika (dalej „Hasło”). Uczestnik zobowiązuje się do zabezpieczenia Hasła przed dostępem do niego przez osoby nieuprawnione oraz do zachowania Hasła w poufności i nieujawniania go osobom trzecim. Uczestnik nie może udostępniać Konta do korzystania z niego przez osoby trzecie.
- Uczestnik zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Organizatora o nieuprawnionym dostępie osób trzecich do Konta i/lub Hasła wraz ze wskazaniem okoliczności, w jakich do niego doszło.
- Karta
- Karta elektroniczna w ramach Konta Uczestnika oraz Aplikacji mobilnej ADC oraz Karty w formie fizycznej opatrzone są indywidualnym numerem i potwierdzają uprawnienie Uczestnika do udziału w Programie ADC od chwili jej wydania do chwili zablokowania. Istnieją trzy statusy Karty: Karta w statusie podstawowym (pozwalającym zbierać punkty), Karta o statusie Gold Card (Złota Karta) albo Karta o statusie Platinum Card (Platynowa Karta), które pozwalają korzystać z Przywilejów określonych w Artykule V.
- Karta nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.
- Do Karty przypisany jest unikalny numer służący do założenia Konta w ramach Programu ADC w systemie Organizatora, na którym rejestrowana jest Historia zakupów.
- Karta jest ważna na czas nieoznaczony, nie dłużej jednak niż przez czas uczestnictwa Uczestnika w Programie ADC. Karta jest niezbywalna, ani nie może być udostępniana przez Uczestnika innym osobom, z zastrzeżeniem niniejszego Artykułu pkt 5 i 6 poniżej.
- Udział w Programie ADC i świadczenia na rzecz Uczestników mają charakter osobisty. Z Karty za zgodą Uczestnika może skorzystać: małżonek Uczestnika, jego wstępni i zstępni do drugiego stopnia w linii prostej (dalej zwani „Rodziną Uczestnika), z zastrzeżeniem niniejszego Artykułu III pkt 6 poniżej. Uczestnik zobowiązuje się zapoznać z Regulaminem Rodzinę Uczestnika, której będzie udostępniana Karta.
- Rodzina Uczestnika, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniona jest do korzystania z Karty wyłącznie w zakresie Przywilejów, z wyłączeniem dostępu do jakichkolwiek informacji o Koncie, w tym w szczególności Historii zakupów. Organizator zastrzega możliwość ograniczenia i/lub wyłączenia Rodziny Uczestnika z akcji promocyjnych organizowanych dla Uczestników Programu ADC, o których mowa w Artykule V pkt 1 ppkt 1) lit. j).
- W przypadku śmierci Uczestnika:
- status Karty,
- a w przypadku, gdy liczba zgromadzonych Punktów przez Uczestnika jest mniejsza aniżeli wymagana do uzyskania statusu Platinum Card – to również punkty zgromadzone na Karcie Uczestnika;
mogą zostać przepisane przez Organizatora, na zasadach określonych w Regulaminie, na posiadaną Kartę lub nową Kartę jednej z osób wskazanych w niniejszym Artykule III pkt 5 powyżej. Przepisanie statusu Karty oraz Punktów Uczestnika odbywa się na pisemny wniosek jednej z osób z Rodziny Uczestnika. W przypadku gdy wniosek o przepisanie statusu Karty oraz Punktów złoży więcej niż jedna osoba, przepisanie nastąpi na Rodzinę Uczestnika zgodnie z pierwszeństwem wpłynięcia zgłoszenia do Organizatora (osoba ta dalej zwana jest „Nowym Uczestnikiem”).
- Przepisanie statusu Karty oraz Punktów, o których mowa w niniejszym Artykule pkt 7 powyżej, następuje pod warunkiem posiadania Konta i Karty przez Nowego Uczestnika, a w przypadku ich braku, pod warunkiem przystąpienia do Programu ADC, zaakceptowania przez Nowego Uczestnika niniejszego Regulaminu i utworzeniu Konta i Karty.
- Przepisanie statusu Karty oraz Punktów, nie uprawnia Nowego Uczestnika do wglądu lub żądania przekazania informacji o Historii Konta i/lub informacji dotyczących zmarłego Uczestnika.
- Wyłączona jest możliwość korzystania z Karty fizycznej, która nie została zarejestrowana na stronie Sklepu Apart.pl, w Sklepie Apart.pl zgodnie z Regulaminem, jak również Karty zablokowanej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Blokada Karty następuje w związku z:
- 1) rezygnacją Uczestnika z udziału w Programie ADC;
- 2) likwidacją konta Uczestnika na apart.pl i/lub w Aplikacji mobilnej ADC.;
- 3) wykluczeniem przez Organizatora Uczestnika z Programu ADC na skutek naruszenia Regulaminu;
- 4) zakończeniem Programu ADC przez Organizatora (z zachowaniem zasad, o których mowa w Artykuł VI poniżej).
- Organizator nie wydaje duplikatów Kart w formie fizycznej. W przypadku zgłoszenia utraty bądź uszkodzenia wcześniej wydanej Karty w formie fizycznej, dowodem uczestnictwa w Programie ADC jest Karta elektroniczna. Korzystanie z Przywilejów określa Artykuł V pkt 2 poniżej.
- Punkty
- Z tytułu korzystania z Karty podczas zakupów, wskazanych poniżej w niniejszym Artykule IV pkt 1, przypisywane są do Karty, a w przypadku Karty elektronicznej również do Konta, punkty transakcyjne:
- a)
- 1 punkt - za każde pełne 1 zł brutto wartości definitywnie dokonanego zakupu w Salonach Apart (w tym w Salonach Outlet) i/lub w Sklepie Apart.pl,
- 1 punkt – za każde pełne 5 CZK brutto wartości definitywnie dokonanego zakupu w Salonie Apart na terenie Czech lub sklepie internetowym apart.cz,
- 5 punktów- za każde pełne 1 Euro brutto wartości definitywnie dokonanego zakupu - w sklepie internetowym prowadzonym przez Organizatora lub spółkę powiązaną z Organizatorem, w której zakup definitywny dokonany został w walucie Euro,
- b) przez definitywne dokonanie zakupu rozumie się zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży w Salonie Apart, a w przypadku zakupu w Sklepie Apart.pl, Apart.cz lub innym sklepie internetowym prowadzonym przez Organizatora lub spółkę powiązaną z Organizatorem zawarcie, wykonanie umowy sprzedaży na odległość oraz brak odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- c) w wysokości i na zasadach odrębnie określonych przez Organizatora, w tym w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora (punkty premiowe).
- Punkty zgromadzone w ramach przypisanego do niej Konta określają status Karty na:
- a) Gold Card (Złota Karta) – uzyskuje się poprzez dokonanie zakupów na łączną kwotę co najmniej 500 złotych lub zebranie przez Uczestnika co najmniej 500 punktów,
- b) Platinum Card (Platynowa Karta) uzyskuje się poprzez dokonanie zakupów na łączną kwotę co najmniej 5.000 złotych lub zebranie przez Uczestnika co najmniej 5000 punktów.
- Punkty doliczane będą do Konta w ciągu 14 dni od daty dokonania zapłaty za zakupy, nie wcześniej niż po zarejestrowaniu Karty na stronie internetowej Sklepu Apart.pl.
- Punkty nie podlegają zbyciu bądź wymianie na środki rzeczowe bądź pieniężne.
- Uczestnik, który dokonał zakupu w sposób opisany w Artykule IV pkt 1 lit. a) do c) powyżej, bez użycia Karty, w ciągu jednego roku od daty dokonania zakupu, może okazać Organizatorowi paragony potwierdzające dokonanie zakupów (dalej „Paragony”), w jednym z Salonów Apart lub przesłać ich skany na adres e-mail adc@apart.pl. W takim przypadku wartość zakupów wynikająca z Paragonów zostanie przeliczona na Punkty i zapisana na koncie Uczestnika, pod warunkiem, że dołączony Paragon nie został przypisany wcześniej do innego Konta.
- Przywileje
- Udział w Programie ADC zapewnia Uczestnikowi w zależności od statusu uczestnictwa wskazane poniżej przywileje (dalej zwane „Przywilejami” a każdy z osobna „Przywilejem”):
- 1) posiadacze statusu Gold Card (Złota Karta) otrzymują:
- a) rabat w wysokości 5% przy każdym zakupie dowolnego towaru w Salonie Apart i Sklepie Apart.pl,
- b) rabat w wysokości 5% na wszystkie czynności serwisowe zegarków,
- c) bezpłatne czyszczenie biżuterii złotej z brylantami oraz platynowej z brylantami w ciągu dwóch lat od daty dokonania zakupu,
- d) bezpłatny przegląd - ekspertyzę zegarków mechanicznych w okresie 5 lat od daty dokonania zakupu, co obejmuje sprawdzenie poprawności wszystkich funkcji zegarka, stanu mechanizmu, dokładności chodu, test szczelności (nie częściej niż raz w roku) – przegląd nie obejmuje usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości,
- e) bezpłatną wymianę baterii w zegarkach w okresie trwania ich gwarancji,
- f) bezpłatne czyszczenie bransolety w myjce ultradźwiękowej w okresie 3 lat od daty zakupu (nie częściej niż raz w roku),
- g) bezpłatne jednorazowe polerowanie/satynowanie zegarka (koperty/bransolety) w okresie 2 lat od daty zakupu zegarka, w zegarkach o cenie zakupu powyżej 2000 PLN, jeżeli pozwalają na to warunki techniczne (zegarek stalowy, bez połączeń satynowano-polerowanych itp.) oraz w zakresie, w jakim pozwala na to stan zegarka (niemożliwe są do spolerowania głębokie rysy, ślady uderzeń itp.),
- h) bezpłatne grawerowanie na deklu zegarków przy zakupie zegarka o cenie zakupu minimum 2.000 PLN, jeśli pozwalają na to warunki techniczne wyrobów,
- i) otrzymywanie informacji na temat nowości w Salonach Apart i Sklepie Apart.pl,
- j) możliwość udziału w dodatkowych akcjach promocyjnych organizowanych dla Uczestników Programu Apart Diamond Club.
- 2) posiadacze statusu Platinum Card (Platynowa Karta) otrzymują:
- a) Przywileje określone w pkt 1 ppkt 1) lit. c - j,
- b) rabat w wysokości 10% przy każdym zakupie dowolnego towaru w Salonie Apart i Sklepie Apart.pl,
- c) rabat w wysokości 10 % na wszystkie czynności serwisowe zegarków,
- d) bezpłatne powiększanie i pomniejszanie pierścionków złotych z brylantami, jeżeli pozwalają na to cechy konstrukcyjne wyrobu.
- 3) Przywileje w postaci usług wiążą się wyłącznie z produktami nabytymi w Salonach Apart lub Sklepie Apart.pl.
- 4) Przywileje dotyczące zegarków obejmują wyłącznie marki zegarków, których czynności serwisowe są wykonywane w Centralnym Serwisie Zegarków Apart i których lista marek dostępna jest w Salonach Apart. Ponadto Przywilejami nie są objęte zegarki zakupione jako „towar niepełnowartościowy”.
- 5) Przywileje dotyczące czynności serwisowych zegarków, wyłączone są z dodatkowych akcji promocyjnych organizowanych dla Uczestników Programu Apart Diamond Club, jak np. podwajanie rabatów, chyba że inaczej postanowiono w regulaminie danej promocji.
- 6) Przywileje ze statusów uczestnictwa Gold Card (Złota Karta) i Platinum Card (Platynowa Karta), w szczególności rabaty, nie podlegają sumowaniu.
- Skorzystanie z Przywileju następuje po uprzednim okazaniu w Salonie Apart Karty w celu jej zeskanowania i wczytania do systemu bądź po podaniu jej numeru. Skorzystanie z Przywileju w trakcie zakupów dokonywanych w Sklepie Apart.pl następuje po dokonaniu rejestracji Karty i zalogowaniu się do Konta na zasadach wskazanych w punkcie II Regulaminu.
- Przywileje:
- 1) nie obowiązują w Salonach Outlet,
- 2) nie podlegają wymieniane na ekwiwalent pieniężny ani inne świadczenia,
- 3) nie podlegają przeniesieniu lub zbyciu na osoby trzecie,
- 4) nie dotyczą zakupu bonów towarowych lub innych znaków legitymacyjnych, dostępnych w Salonach Apart i/lub w Sklepie Apart.pl, w szczególności Kart podarunkowych, Elektronicznych Kart Podarunkowych, Prezentów jubilerskich,
- 5) nie podlegają łączeniu z innymi ofertami promocyjnymi, w tym wyprzedażowymi, rabatami, kartami lub kodami zniżkowymi (dalej zwane łącznie „Promocją”). W przypadku Promocji Uczestnik dokonuje wyboru, czy korzysta z Promocji, czy z Przywileju. Jeżeli Uczestnik skorzysta z Przywileju rabat udzielany jest od ceny towaru obowiązującej poza okresami Promocji tzw. ceny regularnej.
- 6) nie dotyczą zakupu usług takich jak ubezpieczenie produktu lub wydłużenie gwarancji,
- 7) nie dotyczą usług powiązanych z ubezpieczeniem towaru lub za których wykonanie płaci ubezpieczyciel, w szczególności usług serwisowych lub przeglądu-ekspertyzy dotyczącej towarów.
- Udzielenie Uczestnikowi rabatu na towar, o którym mowa w pkt 1, jest spersonalizowaną obniżką ceny, dokonywaną w związku z udziałem Uczestnika w programie lojalnościowym Apart Diamond Club i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Rezygnacja, wykluczenie oraz zakończenie Programu ADC
- Udział w Programie ADC jest dobrowolny, a Uczestnik może w każdym czasie i bez wskazania przyczyny złożyć Organizatorowi oświadczenie o rezygnacji z udziału w Programie ADC bez terminu wypowiedzenia.
- Złożenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie ADC, może nastąpić w każdej zgodnej z przepisami prawa formie, w tym za pośrednictwem Konta.
- Rezygnacja przez Uczestnika z Programu ADC skutkuje blokadą Karty, utratą statusu Uczestnika Programu ADC oraz likwidacją Konta Uczestnika. Likwidacja przez Uczestnika konta, o którym mowa w Artykule II pkt 5 jest jednoznaczna z rezygnacją przez Uczestnika z Programu ADC.
- Naruszenie Regulaminu przez Uczestnika może skutkować jego wykluczeniem z udziału w Programie ADC i brakiem dalszej możliwości korzystania z Karty, w tym gromadzenia punktów i korzystania z przywilejów oraz likwidacją Konta. O fakcie wykluczenia z Programu ADC Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany przez Organizatora.
- Organizator może zakończyć Program ADC w każdym czasie, z ważnej przyczyny, jaką jest: zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na Program ADC i skutkująca koniecznością jego zakończenia; ekonomiczna nieopłacalność Programu ADC; wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej dotyczącej Programu ADC i skutkującej koniecznością jego zakończenia; wprowadzenie w miejsce Programu ADC innych form działalności promocyjno-marketingowej dotyczącej Organizatora. W takim przypadku, Organizator, z odpowiednim wyprzedzeniem, jednak nie krótszym niż 30 dni, zawiadomi Uczestników, o planowanym terminie zakończenia Programu ADC na podany przy rejestracji adres e-mail. Z upływem terminu zakończenia Programu ADC (jeśli dotychczasowy Program ADC nie zostanie zastąpiony nowym analogicznym lub podobnym programem) następuje: blokada wszystkich wydanych Kart oraz likwidacja wszystkich Kont, w tym brak możliwości gromadzenia punktów oraz korzystania z Przywilejów.
- Dane osobowe
- Udział w Programie ADC oznacza, że podane przez Uczestnika dane osobowe, a także dane dotyczące dokonanych transakcji w ramach Programu ADC, będą przetwarzane przez Organizatora, w celach związanych z Programem ADC (wskazanym w pkt 7 poniżej) oraz ich przetwarzania na potrzeby marketingowo-promocyjne, zgodnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Programu ADC jest Organizator.
- Dane osobowe mogą być przekazywane pomiędzy spółkami z Grupy Apart na podstawie umowy o współadministrowanie. Aktualny wykaz spółek znajduje się w polityce prywatności: https://www.apart.pl/swiat/informacje/polityka-prywatnosci.
- Odbiorcami danych osobowych są osoby działające na rzecz Grupy Apart, odpowiedzialne za obsługę serwisu internetowego apart.pl oraz podmioty świadczące w tym zakresie usługi na rzecz Grupy Apart (np. podmioty udostępniające serwer). Odbiorcami mogą być także podmioty uprawnione do otrzymania danych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwe organy wymiaru sprawiedliwości.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu uczestniczenia w Programie ADC, przydzielania i naliczania punktów i umożliwiania korzystania z Przywilejów, łączenie Kart z kontem Uczestnika w Sklepie Apart.pl (jeśli Uczestnik posiada takie konto), dostarczania Kart Uczestnikowi, zachowywania Historii zakupów przypisanych do danej Karty, udzielania rabatów oraz wysyłania im informacji o ofertach specjalnych i/lub akcjach promocyjnych organizowanych dla Uczestników Programu Apart Diamond Club, rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: zaakceptowania przez Uczestnika Regulaminu w ramach przystąpienia do Programu ADC, na podstawie zgody Uczestnika na przetwarzanie danych osobowych w celach otrzymywania oferty handlowej i na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. obrona przed roszczeniami).
- Zakres zgody na przetwarzanie danych osobowych wskazany jest w treści udzielonej zgody. W każdym momencie przysługuje Uczestnikowi prawo do wycofania takiej zgody bez wpływu na legalność przetwarzania przed wycofaniem zgody oraz z zastrzeżeniem Artykułu II pkt 1 lit. (iii) niniejszego Regulaminu.
- Podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne, ale konieczne do uczestnictwa w Programie ADC (korzystanie z niektórych funkcji Programu ADC i statusów może być bez danych faktycznie niemożliwe).
- Dane osobowe są przechowywane przez okres udziału w Programie ADC. Po tym okresie dane mogą być przetwarzane w oparciu o obowiązki prawne Organizatora (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych) czy prawnie uzasadniony interes (obrona przed roszczeniami, jakie mogą przysługiwać wobec Organizatora).
- Organizator zapewnia osobom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z przepisów prawa, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a ponadto prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe dotyczące Uczestników są chronione przez Organizatora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
- Organizator zapewnia Uczestnikom ochronę danych osobowych w oparciu o Politykę Prywatności w Grupie Apart opublikowaną na stronach należących do Grupy Apart (m.in. www.apart.pl)
- Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Programu ADC należy składać do Organizatora na piśmie na adres pocztowy Organizatora lub inny dopuszczalny prawem sposób.
- Organizator rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji i poinformuje Uczestnika o uznaniu reklamacji albo przyczynach jej nieuwzględnienia listem poleconym lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres wskazany przez Uczestnika.
- Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w części, w jakiej odnosi się do umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta, o którym mowa w Artykule II pkt 1 Regulaminu („Usługi E-Konta”) w przypadku:
- 1) wystąpienia ważnych przyczyn natury technicznej i organizacyjnej, takich jak pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych, które mają wpływ na świadczenie Usługi E-Konta;
- 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, o ile mają one bezpośrednie i obligatoryjne zastosowanie do Usług E-Konta świadczonych na rzecz Uczestników,
- 3) konieczności dostosowania Regulaminu do stanowisk orzeczeń sądów lub decyzji administracyjnych, jeżeli w treści tych stanowisk orzeczeń i decyzji wskazano obowiązek zmiany Regulaminu;
- 4) przy czym zmiany Regulaminu nie będą: (i) powodowały konieczności dokonania przez Uczestnika zapłaty wynagrodzenia lub dodatkowych kwot, (ii) naruszały istoty zawartych umów o świadczenie Usługi E-Konta, (iii) miały zastosowania do zamówień złożonych w Sklepie Apart.pl.
- O zmianie Regulaminu Apart.pl Organizator powiadomi Uczestnika nie później niż 14 dni przed proponowaną datą wejścia w życie zmian poprzez przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta Uczestnika powiadomienia o zmianie Regulaminu wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem zamieszczonym w treści przesłanej do Uczestnika wiadomości e-mail.
- Zmiana Regulaminu zaczyna obowiązywać w terminie wskazanym w powiadomieniu, chyba że Uczestnik w terminie 14 dni od doręczenia zmienionego Regulaminu złoży na adres: info@apart.pl lub w sposób wskazany w Artykule VI pkt 2, oświadczenie o braku zgody na obowiązywanie w stosunku do niego zmienionej treści Regulaminu, które to oświadczenie będzie jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy świadczenie usługi elektronicznej w zakresie prowadzenia Konta (rezygnacja z Konta na zasadach określonych w artykule VI niniejszego Regulaminu).
- W celu uchylenia wątpliwości wskazuje się, że zmiany Regulaminu nie powodują naruszenia praw nabytych Uczestników.
Zobacz poprzednie wersje regulaminu