Początki firmy

1977

Początki firmy – Adam Rączyński, Mistrz Rzemiosła Artystycznego w specjalności złotnictwa i jubilerstwa, otwiera swój warsztat

Początki firmy

1983

Do Adama Rączyńskiego dołącza brat, Piotr Rączyński, by wspólnie rozwijać firmę


Dynamiczny rozwój


lata 80.

Dynamiczny rozwój produkcji
biżuterii i sprzedaż hurtowa
wielu odbiorcom w kraju i za granicą.



Dynamiczny rozwój

Rozwój salonów

lata 90.

Rozwój sieci salonów firmowych i zaplecza produkcyjnego – bracia koncentrują się na produkcji szlachetnej biżuterii – złotej, z diamentami

Nowy salon

1997

Otwarcie pierwszego salonu Apart, urządzonego według ówczesnych, najnowocześniejszych trendów europejskich


Nowe salony

2001

Rozpoczyna się współpraca
z najbardziej
renomowanymi
producentami
szwajcarskich
zegarków.

Wnętrza salonów

2001

Działają już 24 salony.


Siedziba w Suchym Lesie


2005

W podpoznańskim Suchym Lesie ukończono
budowę nowoczesnej siedziby firmy.
Poprzednie miejsce działalności spółki zostaje w całości
zaadaptowane na potrzeby produkcji.




Nagroda 'Polska Marka'

2006

Dynamiczny rozwój zaplecza projektowego i produkcyjnego, inwestycje w najnowsze technologie. Pierwsza spektakularna nagroda Marqa (obecnie Polska Marka) 2006 według „Rzeczpospolitej”.

Ambasadorka Diamentów Apart - Aneta Kręglicka

2007

Ambasadorką diamentów Apart zostaje Aneta Kręglicka, Miss Świata (do roku 2011)




2009

Pokaz Diamentowa Noc Luksusu uhonorowany
prestiżowym tytułem Wydarzenie Roku przez
miesięcznik „Twój Styl”, Apart po raz trzeci
Najmocniejszą Polską Marką wg magazynu
„Rzeczpospolita”, liczba salonów przekracza
magiczną liczbę 150.



Diamentowa noc luksusu

2010

Nawiązanie współpracy z ikoną mody Anją Rubik, najlepszą polską top modelką, w 2012 roku zaliczoną przez Models.com do elitarnego grona Industry Icons

Diamant Mon Amour

2011

Uroczysta inauguracja nowej kampanii diamentowej – Diamant Mon Amour – z Anją Rubik i Sashą Knezevicem.


UEFA Euro 2012

2012

Apart otrzymuje wyłączne pozwolenie na wykorzystanie zastrzeżonych znaków
UEFA EURO 2012™ w biżuterii

Pearl Anniversary

2013

Perłowy, trzydziesty jubileusz współpracy braci Rączyńskich. Nowa kampania Pearl Anniversary promująca kolekcję biżuterii Apart z perłami.




2013

Wprowadzenie na rynek
szwajcarskiej marki zegarkowej
Albert Riele



Wprowadzenie marki Albert Riele

Współpraca z Disney

2015

Premiera licencjonowanej kolekcji biżuterii wykorzystującej motywy i postaci z filmów Disneya oraz Star Wars

Rewitalizacja salonów

2016

Rewitalizacja sieci sprzedaży i dostosowanie jej do nowych standardów



Ambasadorzy


2017

40 lat Apart. Jubileuszowa kampania zrealizowana
we Włoszech z udziałem 4 gwiazd, wśród nich
po raz pierwszy Kasia Smutniak
(współpraca do sierpnia 2018)




Rozbudowa siedziby


2017

Rozbudowa nowoczesnej
siedziby zakończona.




Apart w Galerii Mokotów

Pierwszy salon w Hiszpanii