Nasi pracownicy

NASI PRACOWNICY


Apart to ludzie.
Koncentrujemy się na indywidualnym podejściu do każdego Pracownika.

Dbamy o to, by każdy czuł się potrzebny i ważny.
Zapewniamy rozwój, jak i ścieżki kariery – możemy pochwalić się wieloma pięknymi historiami sukcesu naszych Pracowników.
Przedstawiamy wybrane z nich.

Pracownik - Radek

RADEK


SPECJALISTA
DS. MARKETINGU

Pracownik - Radek

Z firmą Apart związany jestem od 2001 roku, ale znam ją dłużej. Pamiętam, jak zadzwonił szef i zaprosił mnie na rozmowę, a kilka dni później podpisałem umowę i zacząłem pracę w salonie w galerii Auchan w Swadzimiu. Po kilku latach awansowałem na Zastępcę Kierownika w salonie zlokalizowanym w poznańskiej Plazie. Z potrzeby zmiany otoczenia, ale nie firmy, postanowiłem się przeprowadzić do Warszawy. Spotkało się to z dużym zrozumieniem kierownictwa i wsparciem dla mojej decyzji. We wrześniu 2008 roku zacząłem pracę w salonie w warszawskiej Arkadii – była to dla mnie nobilitacja. Bardzo miło wspominam tamten czas - oprócz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych, nawiązałem wiele przyjaźni, które trwają po dziś dzień. Poza Arkadią związany byłem jeszcze z czterema warszawskimi salonami.

Kwietniowego popołudnia 2017 roku na skrzynkę otrzymałem mail z informacją o naborze do Showroomu w Warszawie. W wymaganiach na pierwszym miejscu zostało wymienione „lekkie pióro”, które na szczęście – jako humanista – posiadam, a więc tego samego dnia aplikowałem na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Po zweryfikowaniu moich kwalifikacji, zostałem przyjęty do stołecznego biura Działu Marketingu, gdzie pracuję po dziś dzień. Zmiana była kolosalna, ale też niezwykle rozwojowa. Pamiętam każde zadanie, dzięki któremu nabywałem nowych umiejętności. Na chwilę obecną moim głównym zajęciem jest redagowanie tekstów na potrzeby działań marketingowych online.

Pracownik - Anna

ANNA


KIEROWNIK BIURA
OBSŁUGI KLIENTA

Pracownik - Anna

Moja przygoda z Apart zaczęła się w 2005 roku i trwa do dziś. Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną, którą wspominam z dużą sympatią i sentymentem. Rozmowa ta zaowocowała ofertą pracy w salonie Apart. Po kilku miesiącach otrzymałam pierwszą propozycję awansu na stanowisko Kierownika Salonu. W ciągu 10 lat piastowania tej funkcji przeszłam cykl profesjonalnych szkoleń, pozwalających odkryć mój potencjał i wyznaczyć kierunek dalszej kariery.

Rok 2015 okazał się dla mnie przełomowy pod względem zawodowym, ponieważ dzięki kolejnej propozycji awansu, zostałam wewnętrznym coachem w firmie Apart. Kolejnych 5 lat pracy to dla mnie czas satysfakcji zawodowej i realizacji marzeń o awansie. Zyskałam także - co ma dla mnie ogromną wartość - pewność siebie. Rok 2020 przyniósł kolejną niespodziankę - możliwość współtworzenia i rozwoju zupełnie nowego Biura Obsługi Klienta, a kierowanie nim powierzono właśnie mnie. Podjęłam kolejne, mam nadzieję, że nie ostatnie wyzwanie w Apart.

Pracownik - Piotr

PIOTR


ADMINISTRATOR
DANYCH W E-SKLEPIE

Pracownik - Piotr

Moja wciąż trwająca przygoda z Apart zaczęła się w 2008 roku, w Dziale Logistyki. Po dwóch latach życiowe okoliczności zmusiły mnie do pożegnania się z firmą, jednak w 2011 roku zdecydowałem się na powrót. Co dla wielu może być zaskoczeniem - zostałem przywitany z otwartymi ramionami i zatrudniony ponowie. Najpierw moim miejscem pracy był Dział Spedycji, a następnie, w czasie gdy byłem pochłonięty obroną pracy magisterskiej na kulturoznawstwie, zostałem przeniesiony do Działu Marketingu, w którym pracuję do chwili obecnej. Co ciekawe, podczas pierwszego spotkania kwalifikacyjnego powiedziałem, że właśnie praca w tym dziale jest moim marzeniem i ono się spełniło. Obecnie odpowiadam za aktualizację danych w e-sklepie, a dynamika, z jaką zmienia się jego oferta sprawia, że cały czas dzieje się coś ciekawego i nie ma mowy o nudzie w pracy.

Pracownik - Ewa

EWA


SPECJALISTKA
DS. SPEDYCJI

Pracownik - Ewa

Do pracy w firmie Apart aplikowałam na stanowisko recepcjonistki. Czułam, że dostanę tę pracę i udało się. Nie spodziewałam tego, że Apart to będzie nie tylko miejsce pracy, ale także miejsce, gdzie nawiążę tak liczne znajomości i że przyjdzie mi zgłębić tajniki pracy sporej części firmy! Dzięki zaskakującej dla mnie propozycji, wkrótce stałam się częścią zespołu marketingowego. W 2014 roku zaproponowano mi dalszy rozwój, tym razem w Dziale Współpracy z Zagranicą, a obecnie jestem Specjalistką ds. Spedycji w Dziale Celnym. Taka ścieżka zawodowa sprawiła, że sporo się tu nauczyłam i nadal poszerzam swoje umiejętności. Nie planowałam wiązać się z Apart na tak długo, ale – cóż – połączyła nas prawdziwa miłość. ;)

Pracownik - Sebastian

SEBASTIAN


KOORDYNATOR
SALONÓW

Pracownik - Sebastian

W 2006 roku rozpocząłem pracę w salonie Apart w poznańskim King Crossie. Moją specjalnością były wówczas zegarki, a w salonie, w którym pracowałem był ich największy wybór w Poznaniu – z przyjemnością prezentowałem i sprzedawałem Klientom zegarki takich marek premium, jak Jaeger-LeCoultre, Zenith czy Breitling. Rok później, w wyniku awansu wewnętrznego, otrzymałem propozycję pracy w Dziale Marketingu w Centrali firmy. Dziś opiekuję się salonami Apart w Polsce, Czechach i Hiszpanii pod kątem marketingu w salonach.

Pracownik - Natalia

NATALIA


FOTOGRAF

Pracownik - Natalia

Moja kariera w Apart ma swój początek w Dziale Produktowym. Pracę tutaj podjęłam w 2009 roku, a w 2012, po urlopie macierzyńskim wróciłam do pracy, by wkrótce potem awansować na Zastępcę Lidera Działu; zajmowałam się również wyceną produktów. Kolejną zmianę przyniósł rok 2014 – zaczęłam wtedy odpowiadać za obsługę salonów i sklepu internetowego w zakresie analiz i raportowania.

Rok 2016 to już mała rewolucja – awansowałam do Działu Graficznego. Firma doceniła moją fotograficzną pasję, która zyskała zupełnie nowy wymiar po narodzinach mojej córki – jestem specjalistką w dziedzinie fotografii dziecięcej i noworodkowej, ale także fotografii produktowej. Tę drugą umiejętność wykorzystuję obecnie na co dzień, pracując nad zdjęciami pięknej biżuterii z oferty Apart.