Może się zdarzyć, że czas nadania paczki nieznacznie przekroczy czas określony przy produkcie, a kurier doręczy paczkę dzień później, co związane jest z dużym obciążeniem firm kurierskich. Dostajemy od Was mnóstwo wiadomości i na wszystkie staramy się szybko odpowiedzieć. W przypadku problemów z dodzwonieniem się do nas zachęcamy do kontaktu przez czat.

Zmiany w funkcjonowaniu w związku z koronawirusem

Szanowni Klienci,

Wszyscy obecnie stanęliśmy przed wyzwaniem, jakim jest pokonanie rozprzestrzeniającego się koronawirusa. Tylko wspólne, solidarne działania, pozwolą nam uniknąć dalszego rozwoju tej dramatycznej sytuacji. Apart jako lider rynku w swojej branży, zatrudniający kilka tysięcy Pracowników oraz firma mająca rzesze wspaniałych Klientów, jest także częścią naszego społeczeństwa, dlatego podjęliśmy szereg kroków, aby włączyć się w działania, zmierzające do zminimalizowania ryzyka, jakie niesie ze sobą pandemia.

Sytuacja wymusiła na nas niemożność spotkań z Państwem w naszych salonach Apart w Centrach Handlowych. W obszarach, w których jest to możliwe, wdrożyliśmy system pracy zdalnej dla osób mogących tak ją wykonywać. Niestrudzenie pracujemy nad tym, aby przemodelowanie organizacji pracy naszej firmy nie wpłynęło na kontakty oraz relacje z Państwem jako naszymi Klientami.

Apelując do Państwa o pozostanie w domu, jednocześnie informujemy, że nasz salon online na www.apart.pl pozostaje otwarty 24/7, a w nim czeka na Państwa aż 15 tysięcy produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby była to jak najbardziej korzystna forma zakupów dla Państwa, dlatego wprowadziliśmy 100-dniową możliwość darmowego ich zwrotu; darmowe jest także ich bezpieczne dostarczenie* - możecie Państwo wybrać opcję wysyłki do domu lub do paczkomatu (*obowiązuje w okresie do dnia 30 kwietnia 2020). Ponadto pragniemy podkreślić, że wdrożyliśmy najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz restrykcyjne środki ostrożności - pracownicy zajmujący się obsługą eSklepu kontrolują sobie temperaturę ciała dwukrotnie w ciągu dnia, a przed rozpoczęciem pracy wprowadziliśmy obowiązkową dezynfekcję rąk. Każda osoba pracuje w ochronnych rękawiczkach.

Uprzejmie informujemy, że w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej oferty w eSklepie apart.pl, zamówień, zwrotów lub ewentualnych reklamacji (również tych zgłoszonych w salonach Apart przed 14 marca 2020), do Państwa dyspozycji pozostaje nasza Infolinia. Nasi pracownicy będą kontaktować się z Państwem w tematach realizacji zamówień, zwrotów czy ewentualnych reklamacji.

W związku z tym, że ta niecodzienna sytuacja zaistniała dość niespodziewanie oraz aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów postanowiliśmy, że:
  • Wydłużamy termin wymiany zakupionego towaru (pomiędzy 14.02.2020 a 14.03.2020) w salonach o 30 dni, licząc od momentu ich ponownego otwarcia;
  • Wydłużamy termin reklamacji, których okres gwarancyjny upłynął bądź upływa od dnia 14.03.2020 do dnia otwarcia salonów o 30 dni, począwszy od momentu przywrócenia pracy salonów;
  • Wydłużamy do dnia 30.09.2020 ważność bonów jubilerskich, których termin upłynął bądź upływa w dniach 14.03.2020 – 31.05.2020;
  • W kwestii depozytów oraz zaliczkowych zamówień długoterminowych będziemy kontaktować się z Państwem indywidualnie;
  • Kupony rabatowe w ramach zaplanowanej na 03-07.04.2020 akcji „Stylowe Zakupy” obowiązują w tych dniach wyłącznie w sklepie internetowym Apart
    (SHOW2020 lub TWOJSTYL2020 - 15% rabatu na biżuterię Magic Moments, 20% rabatu na biżuterię Artelioni);
  • Akcja rabatowa Weekend zniżek dla klientów ADC (10% rabatu dla ADC Gold i 15% ADC Platinum w wiosennym prezencie), zaplanowana na 02-05.04.2020 odbędzie się wyłącznie w eSklepie apart.pl – zapraszamy do wzięcia udziału.

Szanowni Państwo, zaistniałe okoliczności są dla nas wszystkich czymś nowym, a przy tym nieprzewidywalnym, dla nas jednak obecnie najważniejszą kwestią pozostaje bezpieczeństwo Państwa oraz naszych Pracowników. Stąd też, prosimy o zrozumienie w przypadku ewentualnych niedogodności, które ze swej strony będziemy się starać jak najszybciej niwelować. Za Państwa wyrozumiałość pragniemy gorąco podziękować i przede wszystkim życzyć zdrowia Państwu i Państwa Najbliższym.

Rzetelne i zweryfikowane informacje na temat aktualnej sytuacji znajdą Państwo na stronie www.gov.pl/web.koronawirus.

Z serdecznymi pozdrowieniami
Zespół APART

Zobacz cały komunikat

Wymiana zakupionego towaru

Wydłużamy termin wymiany zakupionego towaru (pomiędzy 14.02.2020 a 14.03.2020) w salonach o 30 dni, licząc od momentu ich ponownego otwarcia.

Reklamacje

Wydłużamy termin reklamacji, których okres gwarancyjny upłynął bądź upływa od dnia 14.03.2020 do dnia otwarcia salonów o 30 dni, począwszy od momentu przywrócenia pracy salonów.

Ważność kart upominkowych i prezentów jubilerskich

Wydłużamy do dnia 30.09.2020 ważność kart upominkowych i prezentów jubilerskich, których termin upłynął bądź upływa w dniach 14.03.2020 – 31.05.2020.

Depozyty oraz zaliczkowe zamówienia długoterminowe

Prosimy oczekiwać indywidualnego kontaktu.

Akcja Stylowe Zakupy

Kupony rabatowe w ramach zaplanowanej na 03-07.04.2020 akcji „Stylowe Zakupy” obowiązują w tych dniach wyłącznie w eSklepie apart.pl
(SHOW2020 lub TWOJSTYL2020 - 15% rabatu na biżuterię Magic Moments, 20% rabatu na biżuterię Artelioni)

Weekend zniżek dla Klientów ADC

Akcja rabatowa Weekend zniżek dla Klientów ADC (10% rabatu dla ADC Gold i 15% ADC Platinum w wiosennym prezencie), zaplanowana na 02-05.04.2020 odbędzie się wyłącznie w eSklepie apart.pl – zapraszamy do wzięcia udziału.


Częste pytania związane z zakupami online

Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, wystarczy wskazać właściwy kraj z listy podczas składania zamówienia. Lista uwzględnionych krajów, wraz z kosztami wysyłki i czasem dostawy, dostępna jest tutaj. Jeśli na liście nie ma Twojego kraju, napisz do nas.

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

1. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania tutaj (Klient nie ma obowiązku korzystania z formularza). Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

2. Przekazania reklamacji obsłudze dowolnego salonu Apart - wystarczy udać się z reklamowanym produktem oraz potwierdzeniem zakupu do dowolnego punktu obsługi klienta sklepu internetowego Apart (salony Apart) i poinformować konsultanta o chęci złożenia reklamacji.

Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinni Państwo poinformować E-R2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list na adres: ul. Stara Droga 3, 62-002 Suchy Las bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: esklep@apart.pl.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj), wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Powyższy tryb odstąpienia od umowy wynika z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z tym że Sprzedający dobrowolnie wydłuża termin na odstąpienia z 14 do 100 dni.

Jednocześnie, nie ograniczając uprawnień wynikających z przepisów prawa, mając na uwadze Państwa wygodę i przyspieszenie procesu odstąpienia od umowy, sugerujemy wysyłkę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w jednej przesyłce wraz z towarem zwracanym w związku z odstąpieniem. Z uwagi na znaczną ilość przesyłek przychodzących do sklepu internetowego zalecamy opatrzyć przesyłkę dopiskiem o treści "ODSTĄPIENIE", co przyspieszy proces obsługi zwrotu towaru.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem mogą być  produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).

Możliwość wymiany towaru zgodnego z umową i wolnego od wad nie jest uprawnieniem wynikającym z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest niezależna od opisanego powyżej prawa odstąpienia od umowy.  Wymiana nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).
Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami i certyfikatami (jeśli dotyczy). Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, do pobrania tutaj, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami. Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem należy wysłać w terminie 30 dni od daty doręczenia nabytego towaru na adres:

E-R2 Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Stara Droga 3
62-002 Suchy Las

Z uwagi na znaczną ilość przesyłek przychodzących do sklepu internetowego zalecamy opatrzyć przesyłkę dopiskiem o treści " WYMIANA ", co przyspieszy proces obsługi wymiany towaru.

Po otrzymaniu przesyłki zostanie wykonana ekspertyza, której pozytywny wynik poskutkuje wymianą produktów. W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie, przelewem albo za pobraniem. W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.

Na stronie każdego produktu jest formularz, przy pomocy którego możesz zadać dowolne pytanie na jego temat.
Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się wyłącznie w parach.
Opisz je w polu "Uwagi do zamówienia", dostępnym podczas składania zamówienia.
Rozmiarówka jest do pobrania tutaj.
Tak, oczywiście. Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjne, dedykowane pudełeczko. Dodatkowo, do każdego zamówienia dołączana jest estetyczna upominkowa torebka. Jeśli robisz komuś prezent, przy zakupach w sklepie internetowym Apart nie musisz już myśleć o opakowaniu.
Na stronie każdego produktu podajemy dla niego czas realizacji zamówienia. W większości przypadków wynosi on 48 godzin. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu. Należy tu wspomnieć, że w przeważającej większości zamówienia mogą być realizowane niezwłocznie, co znaczy, że w ciągu 48 godzin Klient otrzymuje już paczkę.
Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.