Zmiany w funkcjonowaniu w związku z koronawirusem

Szanowni Klienci,

W związku z uruchomieniem działalności centrów handlowych, a co za tym idzie naszych salonów, uprzejmie informujemy, że:
  • termin wymiany towaru zakupionego pomiędzy 14.02.2020 r. a 14.03.2020 r. w salonach upływa w ciągu 30 dni od dnia otwarcia salonów, tj. 03.06.2020,
  • termin reklamacji, których okres gwarancyjny skończył się lub skończy w okresie od dnia 14.03.2020 do 03.05.2020, upływa w ciągu 30 dni od dnia przywrócenia pracy salonów, tj. 03.06.2020,
  • pozostawiamy wydłużoną do dnia 30.09.2020 ważność kart upominkowych i bonów jubilerskich, których termin upłynął bądź upływa w dniach 14.03.2020 - 31.05.2020;
  • w kwestii depozytów oraz zaliczkowych zamówień długoterminowych kontaktujemy się z Państwem indywidualnie;
  • ze swej strony zachowujemy wszelkie zalecone środki ostrożności, o co i Państwa prosimy.

Do zobaczenia na apart.pl i w salonach w całej Polsce!.

Z serdecznymi pozdrowieniami
Zespół APART


Wymiana zakupionego towaru

Termin wymiany towaru zakupionego pomiędzy 14.02.2020 r. a 14.03.2020 r. w salonach upływa w ciągu 30 dni od dnia otwarcia salonów, tj. 03.06.2020.

Reklamacje

Termin reklamacji, których okres gwarancyjny skończył się lub skończy w okresie od dnia 14.03.2020 do 03.05.2020, upływa w ciągu 30 dni od dnia przywrócenia pracy salonów, tj. 03.06.2020.

Ważność kart upominkowych i prezentów jubilerskich

Zostawiamy wydłużoną do dnia 30.09.2020 ważność kart upominkowych i bonów jubilerskich, których termin upłynął bądź upływa w dniach 14.03.2020 - 31.05.2020.

Depozyty oraz zaliczkowe zamówienia długoterminowe

W kwestii depozytów oraz zaliczkowych zamówień długoterminowych kontaktujemy się z Państwem indywidualnie


Częste pytania związane z zakupami online

Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa

Tak, oczywiście. Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjne, dedykowane pudełeczko. Dodatkowo, do każdego zamówienia dołączana jest estetyczna upominkowa torebka. Jeśli robisz komuś prezent, przy zakupach w sklepie internetowym Apart nie musisz już myśleć o opakowaniu.
Tak, zamówienie telefoniczne można złożyć dzwoniąc pod numer +48 61 89 27 278 wewnętrzny 6, od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-19.45. Wymagana akceptacja regulaminu - do pobrania tutaj.
Na stronie każdego produktu podajemy dla niego czas realizacji zamówienia. W większości przypadków wynosi on 48 godzin. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu. Należy tu wspomnieć, że w przeważającej większości zamówienia mogą być realizowane niezwłocznie, co znaczy, że w ciągu 48 godzin Klient otrzymuje już paczkę.
Uprzejmie informujemy, że w związku z bieżącą sytuacją niektóre paczki mogą dotrzeć z opóźnieniem. Prosimy o wyrozumiałość.
Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

1. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania tutaj (Klient nie ma obowiązku korzystania z formularza). Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

2. Przekazania reklamacji obsłudze dowolnego salonu Apart - wystarczy udać się z reklamowanym produktem oraz potwierdzeniem zakupu do dowolnego punktu obsługi klienta sklepu internetowego Apart (salony Apart) i poinformować konsultanta o chęci złożenia reklamacji.

Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinni Państwo poinformować E-R2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list na adres: ul. Stara Droga 3, 62-002 Suchy Las bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: esklep@apart.pl.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj), wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Powyższy tryb odstąpienia od umowy wynika z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z tym że Sprzedający dobrowolnie wydłuża termin na odstąpienia z 14 do 100 dni.

Jednocześnie, nie ograniczając uprawnień wynikających z przepisów prawa, mając na uwadze Państwa wygodę i przyspieszenie procesu odstąpienia od umowy, sugerujemy wysyłkę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w jednej przesyłce wraz z towarem zwracanym w związku z odstąpieniem. Z uwagi na znaczną ilość przesyłek przychodzących do sklepu internetowego zalecamy opatrzyć przesyłkę dopiskiem o treści "ODSTĄPIENIE", co przyspieszy proces obsługi zwrotu towaru.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem mogą być  produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).

Możliwość wymiany towaru zgodnego z umową i wolnego od wad nie jest uprawnieniem wynikającym z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest niezależna od opisanego powyżej prawa odstąpienia od umowy.  Wymiana nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).
Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami i certyfikatami (jeśli dotyczy). Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, do pobrania tutaj, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami. Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem należy wysłać w terminie 100 dni od daty doręczenia nabytego towaru na adres:

E-R2 Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Stara Droga 3
62-002 Suchy Las

Z uwagi na znaczną ilość przesyłek przychodzących do sklepu internetowego zalecamy opatrzyć przesyłkę dopiskiem o treści " WYMIANA ", co przyspieszy proces obsługi wymiany towaru.

Po otrzymaniu przesyłki zostanie wykonana ekspertyza, której pozytywny wynik poskutkuje wymianą produktów. W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie, przelewem albo za pobraniem. W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.

Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, wystarczy wskazać właściwy kraj z listy podczas składania zamówienia. Lista uwzględnionych krajów, wraz z kosztami wysyłki i czasem dostawy, dostępna jest tutaj. Jeśli na liście nie ma Twojego kraju, napisz do nas.

Pomoc przy wyborze produktu

Jest kilka sposobów na skuteczne wybranie właściwego rozmiaru pierścionka. Kluczowy jest pomiar obwodu palca – można go dokonać np. papierowym paskiem, by następnie linijką odczytać wartość i sprawdzić w tabeli odpowiadający jej rozmiar. Istotne jest, by mierzyć odpowiedni palec na ręce, na której pierścionek ma być noszony i uwzględnić grubość stawu, przez który pierścionek musi przejść. Alternatywną metodą jest sprawdzenie rozmiaru pierścionka, który obdarowywana osoba już nosi – należy zmierzyć średnicę suwmiarką lub przyłożyć pierścionek do odpowiadającego rozmiaru na wydruku. Zachęcamy też do skorzystania z naszego multisizera, dostępnego z wysyłką gratis tutaj – jeśli potem kupisz pierścionek, zmniejszymy jego cenę o 9 zł.

Na stronie każdego produktu jest formularz, przy pomocy którego możesz zadać dowolne pytanie na jego temat.
Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się wyłącznie w parach.
Opisz je w polu "Uwagi do zamówienia", dostępnym podczas składania zamówienia.

Wideo Instruktaże