Zwrot

Zamówienia złożone jako zalogowany


Zamówienia złożone jako gość



ZWROT ZAKUPÓW

Zmieniłeś zdanie i nie chcesz zatrzymać kupionego na apart.pl produktu? Możesz dokonać jego zwrotu, a na podjęcie tej decyzji masz teraz do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot środków otrzymasz, w zależności od sposobu dokonanej płatności, na konto lub zwrotną operacją poprzez serwis PayU w ciągu 14 dni liczonych od dnia przekazania nam towaru.


Zwrotu zakupów możesz dokonać następująco:

  • w salonach Apart
    Wystarczy udać się z kupionym produktem oraz numerem zamówienia lub kodem odbioru przesyłki do najbliższego salonu.
  • wysyłając produkty przesyłką opłaconą przez Ciebie
    Wybierając tę formę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.
  • za pomocą przysługującej Ci jednorazowej darmowej przesyłki kurierskiej
    Przeprowadzimy Cię przez proces dokonywania zwrotu w taki sposób w dwóch opcjach - gdy kupowałeś poprzez swoje konto na apart.pl oraz gdy kupowałeś bez logowania, jako gość. *(usługa dostępna tylko na terenie Polski)

Dokonywanie zwrotu poprzez konto:

1.) Wejdź na apart.pl, kliknij w ikonkę „Moje konto” i zaloguj się.

2.) Na panelu po lewej stronie wybierz „Moje zamówienia”, gdzie będziesz miał dostęp do archiwum złożonych przez Ciebie zamówień.

3.) Kliknij w to zamówienie, które chcesz zwrócić.

4.) Wypełnij formularz z danymi niezbędnymi do odbioru przesyłki przez kuriera i zaznacz produkt lub produkty, które chcesz zwrócić. Zaznacz dzień odbioru paczki od Ciebie; pamiętaj jednak, że nie mamy możliwości określenia godziny odbioru.

5.) Po kliknięciu u dołu strony w „Wyślij formularz zwrotu”, otrzymasz informację, że wkrótce rozpoczniemy realizację Twojego zgłoszenia.


Dokonywanie zwrotu, gdy zamówienie złożyłeś jako gość:

1.) Odnajdź w mailu potwierdzającym Twoje zakupy numer zamówienia, a następnie wpisz je oraz swój adres mailowy i kliknij „Kontynuuj”.

2.) Pojawi się informacja o Twoim zamówieniu. Kliknij w „Zarejestruj zwrot”.

3.) Wypełnij dane, niezbędne do tego, aby kurier mógł odebrać od Ciebie przesyłkę i dostarczyć ją do nas.

4.) Wybierz dzień, w którym kurier ma odebrać od Ciebie paczkę. Pamiętaj jednak, że nie mamy możliwości określenia godziny odbioru. Kliknij u dołu strony w „Wyślij formularz zwrotu”.

5.) Zostanie wówczas wyświetlona informacja o tym, że wkrótce rozpoczniemy realizację Twojego zgłoszenia.


Informacje dodatkowe:

Zabezpiecz i spakuj produkty, które zamierzasz zwrócić. Możesz użyć do ich wysłania kartonu, w którym otrzymałeś przesyłkę, w takim wypadku jednak usuń starą etykietę nadawczą - kurier będzie w posiadaniu nowej, którą umieści na przesyłce. Usługa jednorazowej darmowej wysyłki zwrotu jest dostępna tylko na terenie Polski.

Zwrot na własny koszt:

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu, możesz odesłać do nas towar na własny koszt.

  1. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.