Zwrot

Zamówienia złożone jako zalogowany


Zamówienia złożone jako gość



Zwrot w Salonach Apart:

  1. Masz możliwość darmowego jednorazowego zwrotu aż do 30 dni..
  2. Udaj się do najbliższego Salonu Apart.
  3. Koniecznie podaj numer zwracanego zamówienia lub kod odbioru przesyłki.
  4. Przekaż pracownikowi Salonu towar, tak aby mógł zapoznać się z jego stanem oraz ilością.
  5. Zamówienie zostanie odesłane do naszego magazynu centralnego.
  6. Zwrot środków otrzymasz w przeciągu 14 dni od momentu przekazania towaru.

Darmowy odbiór kurierem:

Informacje podstawowe

  1. Masz możliwość darmowego jednorazowego zwrotu aż do 30 dni.
  2. Zabezpiecz zwracany produkt sposób gwarantujący bezpieczeństwo oraz umieść go w kartonie lub kopercie.
  3. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu i wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  4. Wybierz datę zwrotu (pamiętaj, że nie jesteśmy w stanie zagwarantować konkretnej godziny odbioru).
  5. Przekaż przesyłkę kurierowi.
  6. Usługa dostępna wyłącznie na terenie Polski.

Ważne

  1. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą. Paczkę starannie zaklej, kurier będzie posiadał etykietę zwrotną z adresem zwrotnym.
  2. W zależności od tego, jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tego serwisu.

Zwrot na własny koszt:

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu, możesz odesłać do nas towar na własny koszt.

  1. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.