Kampania Albert Riele

Grzegorz Krychowiak ambasadorem marki Albert Riele

2016-08-25

Grzegorze Krychowiak ma swój czas. Jest jednym z najlepszych polskich piłkarzy. Jego transfer z Sevilli do francuskiej drużyny Paris Saint-Germain zaliczany jest do najdroższych w historii polskiej piłki. Z sukcesami występuje na światowych boiskach i w polskiej kadrze narodowej. Nie bez powodu francuski magazyn „France Football” uznał go za jednego z 11 najlepszych piłkarzy 2015 roku. Mężczyznom na całym świecie imponuje profesjonalizmem, słynie z pracowitości i konsekwencji , które pozwoliły mu odnieść światowy sukces. Kobiety kochają go wyczucie stylu i zniewalający uśmiech.

Nie dziwi więc, że piłkarz chętnie związał się z szwajcarską marką ekskluzywnych zegarków Albert Riele. Szlachetne czasomierze słynną z precyzji mechanizmów i eleganckiego stylu łączącego tradycję z nowoczesnością. Ponadczasowy design i dbałość o detale doceniają ceniący precyzję profesjonaliści. Nowoczesne, stylowe dodatki i zaawansowane technologie przypadną do gustu tym którzy zawsze chcą być krok przed innymi.

Albert Riele to zegarki dla elegantów lubiących tak jak Grzegorz Krychowiak klasyczny, bardzo wyrafinowany styl rodem z paryskich wybiegów houte couture. Marka oferuje też linię sportową, dla tych którym ekstremalne, sportowe wyzwania nie sprawiają trudności.

W kampanii promującej zegarki Albert Riele Krychowiakowi towarzyszy Célia Jaunat – francuska modelka i blogerka modowa, a prywatnie partnerka Grzegorza. Célia jest piękną ambasadorka damskiej linii zegarków Albert Riele Gala.