Kampania męska marki Apart 2023

Apart x mężczyzna w roli głównej

2023-06-02

Mężczyźni doskonale orientują się w tym, co jest aktualnie na fali w modzie. Osobiste modowe wybory zręcznie łączą z własnym stylem, poprzez który manifestują swój temperament i pasje. Ceniąc indywidualizm mężczyzn oraz ich kreatywność, marka Apart stworzyła kampanię skierowaną właśnie do nich, zainspirowaną trzema typami męskiego looku - gentlemanem, buntownikiem i surferem.

Gentleman, ale w nieco bardziej rockowym wydaniu, to według Apart mężczyzna, który ceni nieoczywistą elegancję. Do swoich stylizacji wybiera wysokiej klasy zegarki z logo szwajcarskiej marki Albert Riele, ale przełamuje ich stonowany design sygnetem ze srebra lub ze stali szlachetnej marki Aztorin, dystrybuowanej wyłącznie przez Apart. W jej ofercie znajdą się także dodatki dla mężczyzny o buntowniczej, nieokiełznanej naturze. Jest odważny w swoich wyborach, także jeśli chodzi o modę i nie boi się eksperymentować. Perły? Dlaczego nie! Jeden z topowych trendów w męskiej biżuterii potrafi dopasować do swojego niepowtarzalnego stylu, łącząc perłowy naszyjnik z wzorami o bardziej ekspresyjnej estetyce, a jego znakiem rozpoznawczym jest wyrazisty splot łańcucha, także pod postacią męskich bransoletek. Do tego buntownik dobiera męskie obrączki ze stali szlachetnej z kolekcji wspomnianej marki Aztorin. Trzecim typem mężczyzny jest surfer - niepokorny, wolny duch, który kocha wyzwania, naturę i podąża własnymi ścieżkami. Swój nieujarzmiony charakter i potrzebę niezależności manifestuje eklektycznym wyborem męskiej biżuterii, w tym kolczyków, a poszukując zegarka, stawia na sportowe modele. Kreatywność i nieposkromioną osobowość wyraża miksując naszyjniki i bransoletki, a także sygnety i obrączki w różnym stylu. Choć jego wybory wydają się przypadkowe, to starannie przemyślany look, będący odzwierciedleniem barwnej, nietuzinkowej osobowości.

Stworzona z myślą o mężczyznach kampania Apart to mocno dynamiczny film oraz utrzymane w takim samym klimacie energetyczne zdjęcia. Portretując trzy typy mężczyzn twórcy marki Apart postawili na niezobowiązujący klimat i spontaniczność, dlatego kampania ma swobodny, bezpretensjonalny wydźwięk. Zaprezentowane męskie sylwetki to punkt wyjścia i inspiracja dla każdego mężczyzny, który dzięki kampanii może odkryć własny styl i dokonać wyboru dodatków oraz akcesoriów w zgodzie z własnymi przekonaniami.

Fotograf: Wojtek Rudzki / Reżyser: Wojtek Rudzki / Operator: Michał Palikot / Stylista: Michał Kuś