Kampania Apart na Dzień Mamy

Wizja kobiecości dopasowana do Ciebie. Nowa kampania marki Artelioni

2024-10-30

Subtelna, romantyczna, energiczna i nowoczesna, a może dziewczęca? Niezależnie od tego, jaka jesteś i z którym stylem się identyfikujesz, a może nawet z kilkoma jednocześnie, biżuteria Artelioni zawsze pozwoli ci wyrazić siebie. O różnych obliczach kobiety i jej wyborach opowiada ostatnia kampania tej marki.

Stonowane, spokojne kadry i jasna kolorystyka wnętrz, podobnie jak wyróżniające się umiarem stylizacje pozwalają w kampanii marki Artelioni skupić uwagę na biżuterii. To właśnie ona buduje look, będący odzwierciedleniem osobowości i indywidualnych kobiecych wyborów.

Projektanci Artelioni mają jak zwykle propozycje dla każdej kobiety. Dla tych, które cenią dopasowane komplety, są m.in. zestawy z białymi i kolorowymi cyrkoniami, kwarcami, agatami czy amazonitami. Komplety składają się zwykle z kolczyków i naszyjnika, ale także bransoletek, a nawet pasujących pierścionków. Taki komplet świetnie prezentuje się, kiedy stawiamy na dyskretną elegancję, ale można go śmiało uzupełnić na przykład bransoletkami z kolekcji Stones. Doskonale łączą się także ze sobą wzory z połyskującymi markasytami z biżuteryjnej linii Artelioni Shine. Z kolei, aby stworzyć look w duchu boho, niezawodne będą bezpretensjonalne, pełne lekkości dodatki z turmalinami, agatami i perłami oraz wzory zdobione chwostami. Taki zestaw można uzupełnić jedną lub kilkoma bransoletkami etno z wielobarwnych koralików, pochodzącymi z kolekcji Nomadica. Dla wielbicielek bardziej wiosennych motywów w biżuterii, Artelioni ma wzory z kwiatami oraz motylami, w tym broszki w kształcie tych pięknych owadów. Nowa kampania marki Artelioni to doskonały przewodnik po trendach w dodatkach i inspiracja do komponowania ich w zgodzie ze sobą i swoim stylem.