Karolina Limbach wraz z modelką

Studio Apart: Nowoczesna odsłona pereł

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Studio Apart 2022-08-22 PRZECZYTASZ W 1 MINUTĘ

Cenione przez kobiety od tysięcy lat stanowią doskonałe uzupełnienie każdej stylizacji. Często jednak bywają kojarzone z elegancją i wytwornym lookiem. Karolina Limbach w najnowszym odcinku Studia Apart pokazała, że perły świetnie podkreślają każdą, w tym także bardzo odważną i nowoczesną stylizację.

Stylistka Karolina Limbach, która odwiedziła Studio Apart, podzieliła się swoimi pomysłami na to jak odczarować perły. Zaprezentowała biżuterię z tymi niezwykłymi klejnotami w dwóch stylizacyjnych odsłonach. Perły to niezwykle delikatne klejnoty, jednak jak podkreśliła stylistka, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby łączyć tę subtelną biżuterię z bardziej wyrazistymi wzorami.

CZYTAJ WIĘCEJ: Jak czyścić biżuterię z perłami?

Cudzysłów

Oferta biżuterii z perłami dostępna na apart.pl oraz w salonach jest niezwykle bogata. Z pewnością będzie możliwe znalezienie wzorów idealnie podkreślających indywidualny styl. Osobiście bardzo lubię połączenie pereł ze złotą biżuterią. Taki zestaw pięknie prezentuje się np. na dekolcie, dodając całej stylizacji elegancji. Ja akurat jestem zwolenniczką maksymalizmu, jeśli chodzi o biżuterię. Pamiętajmy, że żeby biżuteria z perłami była widoczna, warto, by występowała w zestawach. Stąd właśnie połączenie ze złotymi, wyrazistymi elementami.

Karolina Limbach, stylistka

Biżuteria z perłami do eleganckiej sukienki, denimowego full-look’u i wyrazistych printów? Koniecznie obejrzyjcie najnowszy odcinek Studia Apart – tam znajdziecie podpowiedzi jak dobrać perły między innymi do takich właśnie stylizacji.

Wszystkie wzory, które zaprezentowała Karolina, znajdują się w linku pod opisem wideo z odcinkiem na YT. Dostępne są na apart.pl oraz w naszych salonach. Subskrybujcie nasz kanał, aby na bieżąco śledzić kolejne spotkania ze stylistami – i nie tylko!


Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

W Apart odpowiedzialna za treści magazynowe oraz komunikację marki w mediach.

Więcej artykułów tego autora