dr Michał Będźmirowski

Studio Apart: Modny Tata o męskiej biżuterii

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Studio Apart 2022-08-10 PRZECZYTASZ W 1 MINUTĘ

Męska biżuteria to w dzisiejszych czasach nieodłączny element stylizacji. Panowie, oprócz zegarka podkreślającego look, coraz chętniej sięgają po bransoletki, kolczyki, łańcuszki czy sygnety. Studio Apart odwiedził twórca internetowy dr Michał Będźmirowski, znany bardziej jako Modny Tata, który opowiedział o biżuterii w męskim wydaniu.

Gościem Studia Apart był dr Michał Będźmirowski. Modny tata podzielił się nie tylko swoim spojrzeniem na ojcostwo i męskość, ale zdradził, jaka jest jego recepta na biżuteryjne, męskie stylizacje.

Jak sam podkreślił, biżuteria jest nieodłącznym elementem stylizacji mężczyzny dbającego o siebie i podkreślającego swój charakter. Dla niego to przede wszystkim zegarek, bransoletka, sygnety, kolczyki i łańcuszki.

Choć Michał zaznaczył, że od kiedy został ojcem, w życiu całej rodziny wiele się zmieniło, wejście w tę najważniejszą rolę nie stoi na przeszkodzie w rozwoju osobistym – przeciwnie.

Cudzysłów

Bycie modnym i bycie tatą absolutnie się nie wyklucza! To są dwa różne światy, które mogą ze sobą fantastycznie współgrać. Zostanie rodzicem absolutnie nie wyklucza z życia społecznego. Można dalej rozwijać swoje pasje, także, albo nawet w kontekście mody.

dr Michał Będźmirowski, @modny_tata

Michał podkreślił, że podstawą w wyborze biżuterii jest to, aby się w niej dobrze czuć i dobierać dodatki tak, aby nie tylko dobrze się prezentować, ale też podkreślać swój charakter. Wybór biżuterii męskiej jest niezwykle duży, stąd apel, by nie bać się i szukać własnego stylu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Jak nosić męski sygnet?

Męską biżuterię, która pojawiła się w odcinku, znajdziecie w linku pod opisem wideo na YT. Wzory dostępne są na apart.pl oraz w naszych salonach. Nie zapomnijcie o subskrypcji kanału, aby na bieżąco śledzić kolejne spotkania!


Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

W Apart odpowiedzialna za treści magazynowe oraz komunikację marki w mediach.

Więcej artykułów tego autora