Apart najmocniejszy już siódmy raz!

Apart najmocniejszy już siódmy raz!

2013-12-17

Podczas tegorocznej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej” Apart zwyciężył już siódmy raz! To wyjątkowa, bo już 10., jubileuszowa edycja – przez dziesięć lat, aż siedem razy w kategorii mocy marek niespożywczych na pierwszym miejscu znalazła się jubilerska marka Apart! To bardzo szeroka kategoria, obejmująca brandy meblowe, paliwowe czy ceramiczne, warto zaznaczyć, że jeśli chodzi o moc wyprzedzamy m.in. Orlen. O sile marki decyduje pozycja rynkowa, relacje z klientami, postrzeganie marki i rynek. Jesteśmy wciąż numer jeden jeśli chodzi o postrzeganą wśród Klientów jakość i jakże ważny w branży jubilerskiej – prestiż. Klienci chętnie polecają markę Apart innym, a w rankingu wartości, jesteśmy nadal jedyną firmą jubilerską w pierwszej setce rankingu, zajmując 55 lokatę. „Moc marki jest miarą efektywności zarządzania. Obrazuje ona ściśle relację wartości marki do wielkości rocznej sprzedaży. O ile zatem w rankingu wartościowym dominujący wpływ na pozycję marek ma rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, o tyle moc marki jest od niego niezależna.” – Marcin Anklewicz, Acropolis Advisory.

Co roku, przy okazji tego wyróżnienia serdecznie dziękujemy naszym Klientom, bo to dzięki Waszym głosom jesteśmy numer jeden! Dziękujemy za wybór marki Apart!

Ranking Najmocniejszych Polskich Marek dziennika „Rzeczpospolita” wyróżnia 12 kategorii, przygotowywany jest na podstawie skomplikowanych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez firmy Nielsen, Acropolis Advisory oraz Millward Brown.