Apart ze statuetką Gwiazdy Jakości Obsługi 2022!

Apart ze statuetką Gwiazdy Jakości Obsługi 2022!

2022-05-27

Po raz 15 swój finał badań miał Polski Program Jakości Obsługi, który wyłania zwycięzców, czyli firmy najbardziej przyjazne konsumentom. Apart po raz kolejny otrzymał statuetkę Gwiazda Jakości Obsługi podczas uroczystej gali w warszawskim Business Centre Club. W roli prowadzącej wydarzenie wystąpiła Ewa Drzyzga.

To bardzo cenne wyróżnienie dla marki, bo jest ono oparte na niezależnych opiniach konsumentów, którzy dzielą się swoimi ocenami na specjalnej platformie jakoscobslugi.pl. W badaniu uwzględnionych jest ponad 40 tysięcy firm z różnych branż. Opinie konsumentów są dodatkowo uzupełniane badaniem ankietowym metodą CAWI, co daje jeszcze większą rzetelność weryfikacji. Wyróżniające się na tle innych przedsiębiorstwa z każdej branży otrzymują tytuł Gwiazda Jakości Obsługi wraz ze statuetką i prawem do używania znaku, poświadczającego wysokie standardy jakościowe. To także sygnał dla potencjalnych klientów, potwierdzający wysoki poziom usług i zaufanie dla marki. Apart otrzymał statuetkę po raz kolejny w historii Programu (pierwszą w 2008 roku), co potwierdza utrzymującą się jakość, nad której stałym doskonaleniem marka nieustannie pracuje, wprowadzając szereg rozwiązań z myślą o klientach. Cieszymy się, że nasze starania są dostrzegane, pozytywnie odbierane i oceniane, co jest szczególnie istotne dlatego, że jest poparte wypowiedziami konsumentów, którym dziękujemy za przyznane wysokie noty w badaniu.